מדד שירות – ביטוחי בריאות – 2018

ביטוח » ביטוח בריאות » מדד שירות

רמת השירות של חברות הביטוח ללקוחות בתחום ביטוחי הבריאות, נמדדת על ידי משרד האוצר באופן שוטף ומפורסמת אחת לשנה.

ניתן למיין ולסנן את הטבלה לפי שם חברת הביטוח או לפי ציון מדד השירות בכל אחד מהפרמטרים. מתחת לטבלה ניתן למצוא הסבר על אופן המדידה של הפרמטרים השונים במדד השירות.

קראו עוד על חשיבותו של מדד השירות בבחירת ביטוח בריאות – במדריך ביטוח הבריאות שלנו.

חברהציון כלליתשלום תביעותשביעות רצון לקוחותתלונות הציבורזמני מענה טלפוניכלים דיגיטליים
ביטוח ישיר818581717778
הפניקס798276798761
כלל778174757284
מנורה767872847259
AIG748169696573
איילון737472659353
מגדל727472814979
הראל707973772646
ממוצע ענפי757974756866

איך מחושב מדד השירות ללקוחות ביטוחי הבריאות?

א. תשלום תביעות

מדד המשקף את אופן הטיפול של חברת הביטוח בתביעות ביטוח.

המדד כולל 2 רכיבים –

  1. שיעור תשלום תביעות – אחוז התביעות שהחברה אישרה ושילמה, מתוך כלל התביעות שנסגרו.
  2. מהירות הטיפול בתביעות ביטוח שנסגרו בחברה – אחוז תביעות הביטוח שהטיפול בהן הסתיים בתוך פרק זמן סביר (סגירת תביעה בתוך 60 ימים – ניקוד מלא, סגירת תביעה תוך 61 ימים עד 120 ימים – ניקוד חלקי).

ב. שביעות רצון לקוחות

מדד המשקף 2 מרכיבים:

  1. מידת שביעות רצון הלקוחות מהחברה – מידת שביעות הרצון של לקוחות החברה, אשר קיבלו מענה לפניות ובקשות שירות שהגישו ישירות לחברה.
  2. מידת המלצת הלקוחות על החברה – מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו אליה וטופלו על ידה.

ג. תלונות הציבור

מדד המשקף את מספר התלונות והתלונות המוצדקות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2018 נגד חברת הביטוח, בתחום ביטוחי הבריאות.

ככל שהציון נמוך יותר – היקף תלונות הלקוחות גבוה יותר.

ג. זמני מענה טלפוני

מדד המשקף את אחוז השיחות בהן הגיע הלקוח למענה אנושי, בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של חברת הביטוח.

ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות בתוך 3 דקות – הציון של חברת הביטוח גבוה יותר.

    קבלת הצעות מעולות למוצרי ביטוח:

    סדר בתיק ביטוחיםביטוח חייםביטוח משכנתא
    ביטוח בריאותביטוח סיעודביטוח אובדן כושר עבודה
    איזור בארץ:

    לחיצה על כפתור זה מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של savey ולתנאי השימוש באתר. פרטיותכם חשובה לנו! מוזמנים לקרוא עוד על מדיניות הפרטיות שלנו.

    עוד באותו נושא:

    צוות הכותבות והכותבים המסור של אתר סייבי פועל באופן שוטף על מנת לאתר, להגיש ולעדכן עבור קוראי האתר מידע מועיל, אובייקטיבי ונגיש. בין חברי הצוות: מיה רוזה, קרן סוחצקי, עומר גלעדי, נועם בן חיים וטליה פלד. עורך ראשי: רני שחר.
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות