לידים לייעוץ משכנתאות, לידים למחזור משכנתא

לידים לייעוץ משכנתאות, לידים למחזור משכנתא

מהפכת האינטרנט מאפשרת ליועצי משכנתא ממגוון כמעט אינסופי של אפשרויות וערוצים לשיווק וליצירת לידים. אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, סרטונים ביוטיוב ובפייסבוק לייב, קידום אורגני, קידום ממומן, פרסומות ב-outbrain, taboola ופייסבוק ועוד ועוד ועוד. 

וכל זאת כמובן במקביל לערוצי השיווק המסורתיים וכמובן לערוץ המעולה של “מפה לאוזן” דרך לקוחות קיימים.

לידים לביטוח

אך כמו במקרים רבים, המגוון הגדול של האפשרויות יוצר בלבול ומורכבות, ובסביבה התחרותית מאוד בה פועלים יועצי המשכנתא – האתגר של ייצור לידים איכותיים עודנו גדול.

פעילותם השיווקית של בנקי המשכנתאות מצמצמת מאוד את יכולתם של יועצי המשכנתא לפעול בערוצי המדיה המסורתיים (טלויזיה, רדיו ועיתונות), וגורמת לעלייה משמעותית גם בעלויות הפרסום באינטרנט (שיכולות להגיע לעלות של עשרות שקלים לקליק במודעות גוגל למילות חיפוש רלוונטיות בתחום המשכנתא).

לאור זאת, מעדיפים רוב יועצי המשכנתאות לפעול בערוצי שיווק ממוקדים יותר, ובעלי כדאיות כלכלית גבוהה – בעיקר הפניות מלקוחות קיימים והאינטרנט.

קבלת לידים ללקוחות חדשים, מלקוחות קיימים

קבלת המלצות “מפה לאוזן” היא אחת הדרכים הישנות והיעילות ביותר להשגת לקוחות חדשים, ובהתאם זו גם אחת הדרכים המועדפות על רוב יועצי המשכנתא.

לקוחות מתעניינים המגיעים בעקבות המלצות מלקוחות אחרים מאופיינים בדרך כלל בשילוב המנצח של אחוז סגירה גבוה, תהליך מכירה מהיר וקל יותר, ועלויות מכירה נמוכות.

מצד שני, הפוטנציאל שמספק ערוץ זה מוגבל בדרך כלל ואינו מאפשר התרחבות מהירה, או שליטה על קצב כניסת הלידים, ועלול להשאיר את יועץ המשכנתא עם תקופות יובש לא צפויות.

מסיבה זו פונים רוב יועצי המשכנתא לפעילות בערוצי שיווק משלימים, בדגש על פעילות באינטרנט.

יצירת לידים למשכנתא באינטרנט

תוכן

מומחי שיווק רבים טוענים שהיום “התוכן הוא המלך”. העקרון פשוט – יועץ המשכנתא יוצר ומפיץ תכנים בעלי ערך באופן שוטף, וכך רוכש את אמונו של הלקוח הפוטנציאלי ועם הזמן הופך אותו לליד וללקוח נאמן.

לדעתנו, העיקרון הזה רלוונטי מאוד לעולם המשכנתאות בגלל המורכבות הרבה שלו.

בעבר יצירת תוכן איכותי הייתה מספיקה כדי להגיע להיקפים גדולים של אנשים, אך עם התגברות התחרות הפכה רשת האינטרנט להיות מוצפת בתוכן (איכותי יותר ואיכותי פחות), והקושי בו נתקלים רוב יועצי המשכנתא הוא בהפצת התכנים כך שיתבלטו ויגיעו אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם.

קידום אורגני במנועי חיפוש (SEO)

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר היום להגיע אל הלקוחות היא באמצעות השגת דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, וגוגל בראשם.

השגת הדירוגים הגבוהים נקראת קידום אורגני במנועי חיפוש, פעילות שהפכה לדיסציפלינה שיווקית שלמה, הדורשת מומחיות מיוחדת והשקעה משמעותית על מנת להשיג תוצאות טובות.

אתר אינטרנט

אתר האינטרנט נחשב היום ל”כרטיס הביקור החדש”. בנייה נכונה של אתר אינטרנט יכולה לעזור בייצור לידים – הרשמת לקוחות פוטנציאליים לניוזלטר, בקשת הצעות, יצירת קשר, קבלת מידע ייחודי ועוד.

בעת בניית אתר חשוב לוודא שהוא מותאם להצגה בכל הדפדפנים הנפוצים – בעיקר גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר, ושיהיה רספונסיבי, כלומר – מותאם באופן מלא לצפייה במכשירים ניידים.

בלוג

כתיבת בלוג היא דרך מצויינת ליצור יחסי אמון עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים ולהשיג לידים חדשים. בלוג מוצלח בתחום המשכנתא, המייצר ערך משמעותי וייחודי ללקוחות, יכול ליצור זרימת משתמשים לאתר, משתמשים אשר בהמשך הדרך ניתן יהיה להפוך ללידים וללקוחות בפועל.

קידום ממומן בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים

במקביל לקידום האורגני, ניתן לקנות דירוג גבוה במנועי חיפוש באמצעות קניית מודעות ממומנות. התשלום עבור מודעות אלה אינו עבור הצגת המודעות אלא רק עבור כל קליק על המודעה שלכם.

המודעות הממומנות מופיעות בחלק העליון או התחתון של דף תוצאות החיפוש, ומאפשרות ליועץ המשכנתא לבחור באילו ביטויי חיפוש יוצגו המודעות ובפני אילו קהלים הן יופיעו.

כפי שכתבנו קודם, רוב ביטויי החיפוש המרכזיים בתחום המשכנתא נמצאים בתחרות מתמדת בקרב מפרסמים, בהם מפרסמים עם תקציבי ענק (הבנקים), כך שעלויות המודעות הממומנות יכולות להיות גבוהות ולהגיע לעשרות שקלים לקליק בחלק מהביטויים (וחשוב לזכור שקליק רק מביא את המשתמש לאתר שלכם ועדיין לא מהווה ליד).

רשתות חברתיות

דרך נפוצה ויעילה נוספת להפצת תכנים וליצירת קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים (וכמובן לקוחות קיימים) היא באמצעות רשתות חברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ’ט, פינטרסט, טוויטר ועוד – כל הרשתות הללו מאפשרות להגיע לקהל כמעט אינסופי.

אך גם כאן התחרות רבה ולא פשוט להתבלט. רוב דפי הפייסבוק של יועצי המשכנתאות לדוגמא נצפים באופן שוטף על ידי קהל מצומצם למדי של אוהדים.

מודעות פייסבוק וטוויטר

אם בעבר פרסום של פוסט עסקי בפייסבוק היה מגיע להרבה מאוד אנשים, היום בצעו מנהלי הרשתות החברתיות עדכונים באלגוריתם שלהן, המצמצם משמעותית את התפוצה של הפוסטים.

כדי להגיע למספר רב של אנשים, יצרו פייסבוק אפשרות לפרסום מודעות בתשלום המאפשרות להשיג לידים מחברים, חברים של חברים ומתעניינים פוטנציאליים אחרים.

עלויות הפרסום בפייסבוק עדיין נמוכות יותר מהעלויות בגוגל, ויש להן יתרון נוסף של יכולת לבחור קהל יעד ממוקד מאוד אשר יראה את הפרסומות.

אך מניסיוננו חסרונן המרכזי של מודעות הפייסבוק בעולמות המשכנתא הוא באיכות הלידים המתקבלים. מצד שני התחום הזה מתקדם ומשתפר כל הזמן וייתכן שאיכות הלידים תשתפר בעתיד.

המלצות קריאה נוספות:

לא נמצאו פוסטים.

קניית לידים

ערוץ שיווק נוסף ואחרון בסקירה זו הוא קניית הלידים מאתרים וחברות הפעילים באינטרנט (כדוגמת אתר savey שלנו).

קיימים בארץ מספר אתרים המתמחים ביצירת לידים לייעוץ משכנתא, הפועלים בדרך כלל באמצעות אחד או יותר מערוצי השיווק שפירטנו קודם.

קיימים מספר יתרונות וחסרונות לקניית לידים. בין היתרונות אפשר למנות:

  1. מיקוד בפעילות ייעוץ המשכנתא מבלי צורך להתמחות בשיווק אונליין, או בניהול אנשי שיווק חיצוניים שקשה לבקר את תרומתם.
  2. תמונה ברורה של יחס העלות-תועלת של העבודה עם כל ספק לידים.
  3. גמישות גבוהה בקצב ועיתוי כניסת הלידים, בהתאם לצרכים העסקיים ויכולותיו של יועץ המשכנתא בכל זמן.

לעומת זאת, החסרונות של ערוץ קניית הלידים הם:

  1. הפנייה ללקוח מתבצעת ללא היכרות מקדימה.
  2. חלק מספקי הלידים מוכרים לידים “קרים” מתוך רשימות לקוחות, שאחוזי הסגירה בהם נמוכים.

למה חשוב לשים לב כאשר קונים לידים לייעוץ משכנתא?

ישנם מספר גורמים שמבדילים בין האתרים השונים שמוכרים לידים לייעוץ משכנתאות:

1. כמות היועצים המקבלים כל ליד – כמות היועצים המקבלים כל ליד משתנה מאתר לאתר, ויכולה לנוע בין 1 ל-8. ממוצע היועצים לליד באתרים בישראל עומד על 3 יועצים, יחס המאפשר עלויות ליד מופחתות, מבלי לפגוע משמעותית בסיכויי הסגירה של היועצים.

2. מהירות קבלת הליד – בעולם המכירות קיימת חשיבות גדולה למהירות התגובה של איש המכירות. פנייה ללקוח זמן קצר לאחר שביקש לקבל הצעה משפרת את סיכויי הסגירה באופן משמעותי.

3. אי תשלום על לידים לא תקינים – כל פעילות לידים כוללת גם לידים שאינם תקינים. יש לעמוד על כך שלא תחויבו על לידים כאלה.

4. אפשרויות קבלת הליד – חשוב לבקש את שיטת קבלת הליד המועדפת עליכם – אם בדוא”ל, הודעת טקסט, whatsapp – הנוחות שלכם תאפשר טיפול מהיר בליד ותגביר את סיכויי הסגירה שלו.

סיכום – קניית לידים לייעוץ משכנתא ומחזור משכנתאות

אתר savey הוא דמות חריגה באופן יחסי בין אתרי הלידים השונים. אנחנו לא עובדים עם כל יועץ משכנתאות, ושמים דגש על יועצים עליהם קיבלנו המלצות מלקוחות ומגולשי האתר.

עלויות הלידים שאנחנו מוכרים אחידות, ומאפשרות לנו לשמור על אובייקטיביות מירבית בין כלל היועצים עימם אנחנו עובדים.

קניית לידים לייעוץ משכנתא מאתר savey גמישה לחלוטין, ללא התחייבות מצד יועץ המשכנתא למשך פעילות מוגדר או לרכישת כמות לידים מסויימת. ניתן בכל עת להפסיק או להקפיא את ההתקשרות, ולאחר מכן לשוב אליה.

לפרטים נוספים – מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן, או במייל [email protected].

    לידים לייעוץ משכנתאות

    לחיצה על כפתור זה מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של savey ולתנאי השימוש באתר. פרטיותכם חשובה לנו! מוזמנים לקרוא עוד על מדיניות הפרטיות שלנו.

    עוד באותו נושא:

    לא נמצאו פוסטים.
    צוות הכותבות והכותבים המסור של אתר סייבי פועל באופן שוטף על מנת לאתר, להגיש ולעדכן עבור קוראי האתר מידע מועיל, אובייקטיבי ונגיש. בין חברי הצוות: מיה רוזה, קרן סוחצקי, עומר גלעדי, נועם בן חיים וטליה פלד. עורך ראשי: רני שחר.

    מחשבה 1 על “לידים לייעוץ משכנתאות, לידים למחזור משכנתא”

    כתיבת תגובה

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות