מדד שירות – ביטוחי מנהלים – 2018

פנסיה » ביטוח מנהלים » מדד שירות

רמת השירות ללקוחות ביטוחי המנהלים נמדדת על ידי משרד האוצר באופן שוטף ומפורסמת אחת לשנה, במטרה לשקף את רמת השירות של חברות הביטוח ללקוחותיהן.

ניתן למיין ולסנן את הטבלה לפי שם חברת הביטוח או לפי ציון מדד השירות בכל אחד מהפרמטרים. מתחת לטבלה ניתן למצוא הסבר על אופן המדידה של הפרמטרים השונים במדד השירות.

קראו עוד על חשיבותו של מדד השירות בבחירת ביטוח מנהלים – במדריך ביטוחי המנהלים שלנו.

חברהציון מדד שירות כללישביעות רצון והמלצת לקוחותתלונות הציבורזמני מענה טלפוני
מנורה70707172
הפניקס70707367
מגדל69717353
איילון69696378
הכשרה68696370
כלל68656684
הראל64707113
ממוצע ענפי68696862

איך מחושב מדד שירות ביטוחי המנהלים?

א. שביעות רצון והמלצת לקוחות (מהווה 70% מציון מדד השירות הכללי)

בודק את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהטיפול שקיבלו מחברת הביטוח לפניות ובקשות שהגישו אליו, ואת מידת נכונותם של הלקוחות להמליץ על חברת הביטוח.

ב. תלונות הציבור (מהווה 20% מציון מדד השירות הכללי)

מדד המשקף את מספר התלונות המוצדקות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2018, על חברת הביטוח השונות, בתחום ביטוחי המנהלים.

ככל שהציון נמוך יותר – היקף תלונות הלקוחות גבוה יותר.

ג. זמני מענה טלפוני (מהווה 10% מציון מדד השירות הכללי)

מדד המשקף את אחוז השיחות בהן הגיע הלקוח למענה אנושי, בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של חברת הביטוח.

ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות בתוך 3 דקות – הציון של חברת הביטוח גבוה יותר.

    קבלו הצעות מעולות לפנסיה וחיסכון:

    בחרו מוצר:
    קרן פנסיהביטוח מנהליםקופת גמל
    קרן השתלמותקופת גמל להשקעהתיקון 190
    איזור בארץ:

    לחיצה על כפתור זה מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של savey ולתנאי השימוש באתר. פרטיותכם חשובה לנו! מוזמנים לקרוא עוד על מדיניות הפרטיות שלנו.

    עוד באותו נושא:

    צוות הכותבות והכותבים המסור של אתר סייבי פועל באופן שוטף על מנת לאתר, להגיש ולעדכן עבור קוראי האתר מידע מועיל, אובייקטיבי ונגיש. בין חברי הצוות: מיה רוזה, קרן סוחצקי, עומר גלעדי, נועם בן חיים וטליה פלד. עורך ראשי: רני שחר.
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות