מדד שירות – קרנות פנסיה – 2018

פנסיה » קרן פנסיה » מדד שירות

רמת השירות ללקוחות קרנות הפנסיה נמדדת על ידי משרד האוצר באופן שוטף ומפורסמת אחת לשנה, במטרה לשקף את רמת השירות של מנהלי קרנות הפנסיה ללקוחות.

ניתן למיין ולסנן את הטבלה לפי שם בית ההשקעות או לפי ציון מדד השירות בכל אחד מהפרמטרים. מתחת לטבלה ניתן למצוא הסבר על אופן המדידה של הפרמטרים השונים במדד השירות.

קראו עוד על חשיבותו של מדד השירות בבחירת קרן פנסיה – במדריך קרנות הפנסיה שלנו.

חברהציון מדד שירות כללישביעות רצון והמלצת לקוחותתלונות הציבורזמני מענה טלפוני
כלל77747696
הפניקס74757170
מנורה71697574
מגדל מקפת71727552
אלטשולר שחם70736458
מיטב דש69776430
הראל68737816
הלמן אלדובי67726446
פסגות63677016
ממוצע ענפי70727151

איך מחושב מדד שירות קרנות הפנסיה?

א. שביעות רצון והמלצת לקוחות (מהווה 70% מציון מדד השירות הכללי)

בודק את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהטיפול שקיבלו מבית ההשקעות לפניות ובקשות שהגישו אליו, ואת מידת נכונותם של הלקוחות להמליץ על בית ההשקעות.

ב. תלונות הציבור (מהווה 20% מציון מדד השירות הכללי)

מדד המשקף את מספר התלונות המוצדקות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2018, על בתי ההשקעות השונים, בתחום קרנות הפנסיה.

ככל שהציון נמוך יותר – היקף תלונות הלקוחות גבוה יותר.

ג. זמני מענה טלפוני (מהווה 10% מציון מדד השירות הכללי)

מדד המשקף את אחוז השיחות בהן הגיע הלקוח למענה אנושי, בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של בית ההשקעות.

ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות בתוך 3 דקות – הציון של בית ההשקעות גבוה יותר.

    קבלו הצעות מעולות לפנסיה וחיסכון:

    בחרו מוצר:
    קרן פנסיהביטוח מנהליםקופת גמל
    קרן השתלמותקופת גמל להשקעהתיקון 190
    איזור בארץ:

    לחיצה על כפתור זה מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של savey ולתנאי השימוש באתר. פרטיותכם חשובה לנו! מוזמנים לקרוא עוד על מדיניות הפרטיות שלנו.

    עוד באותו נושא:

    צוות הכותבות והכותבים המסור של אתר סייבי פועל באופן שוטף על מנת לאתר, להגיש ולעדכן עבור קוראי האתר מידע מועיל, אובייקטיבי ונגיש. בין חברי הצוות: מיה רוזה, קרן סוחצקי, עומר גלעדי, נועם בן חיים וטליה פלד. עורך ראשי: רני שחר.
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות