רשתות שותפים מומלצות בישראל ובעולם – הרשימה המלאה

בין אם אתה חדשים או ותיקים בתחום שיווק השותפים, מציאת רשתות השותפים הנכונות עבורכם יכולה לעשות את ההבדל שבין הצלחה וכשלון בתחום.

רשתות שותפים שונות מציעות מגוון שונה של מוצרים, מודלי תגמול, מדיניות סינון שותפים ועוד, דבר המוסיף למורכבות של קבלת החלטה נכונה.

רשימת רשתות השותפים המומלצות שבעמוד זה מתבססת על ניסיון של שנים בתחום שיווק השותפים בישראל ובעולם. פספסנו משהו? מכירים רשתות שותפים מומלצות נוספות? שילחו לנו במייל או כיתבו בתגובות.

רשתות שותפים מומלצות

1. רשימת רשתות שותפים מומלצות בישראל ובעולם

רשת שותפיםהתמחות
wesell logo וויסל <br data-lazy-src=אתרים ישראליים מובילים - תיירות, לימודים, ביטוח, מכירות און לייןהצטרפות
clickon logo קליקאון רשת שותפיםאתרים ישראליים מובילים - תיירות, לימודים, ביטוח, מכירות און לייןהצטרפות
ambassadors אנה ברודי רשת שותפיםאתרים ישראליים בתחומי האופנה והטיפוחהצטרפות
Sekindo logo סקינדו רשת שותפים לוגואתרים ישראליים מובילים - תיירות, לימודים, ביטוח, מכירות און לייןהצטרפות
admitad logo אדמיטד רשת שותפיםאתרים סיניים (עלי אקספרס, גירבסט, SHEIN וכו'),
אתרים ברוסית
הצטרפות
flexoffers פלקסאופרס רשת שותפיםמבחר גדול של אתרים בינלאומייםהצטרפות
shareaslae logo שראסייל רשת שותפיםמבחר גדול של אתרים בינלאומיים, עם דגש על ארה"בהצטרפות
CJ logo קומישן ג'נקשן רשת שותפיםמבחר גדול של אתרים בינלאומיים, עם דגש על ארה"בהצטרפות
awin logo אווין רשת שותפיםמבחר גדול של אתרים בינלאומיים, עם דגש על בריטניה ואירופההצטרפות
rakuten logo רקוטן רשת שותפיםמבחר גדול של אתרים בינלאומיים, עם דגש על ארה"בהצטרפות
ClickBank Logo קליקבנק רשת שותפיםמבחר גדול של מוצרים ושירותים דיגיטליים, בעיקר באנגליתהצטרפות

2. מהי רשת שותפים?

רשת שותפים מספקת למשווקים גישה למספר גדול של תוכניות שותפים, כלים תומכים לשיווק, תמיכה טכנית (ולעתים גם עסקית) ויכולת לקבל תשלומים בצורה נוחה ממספר גדול של תוכניות שותפים.

חלק מרשתות השותפים כוללות אלפי תוכניות שותפים, במגוון רחב של קטגוריות, ומאפשרות למשווקים ("אפיליאטורים") למצוא ולהצטרף בקלות יחסית לתוכניות שותפים שרלוונטיות עבורם.

חלק מרשתות השותפים מתמחות בקטגורית מוצרים מסוימת, או באיזור גיאוגרפי ספציפי, כאשר רשתות השותפים הגדולות כוללות בדרך כלל היצע גדול של תכניות שותפים מרחבי העולם ובקטגוריות רבות.

3. מה עדיף – רשת שותפים או תוכנית שותפים בודדת?

יש חברות ואתרי אינטרנט שמפעילים תכניות שותפים עצמאיות, יש חברות ואתרים הפועלים רק באמצעות רשתות שותפים, ויש שמשלבים בין שני הערוצים.

קיימים מספר גורמים שמשפיעים על ההחלטה אם לעבוד במסגרת תכנית שותפים עצמאית או דרך רשת שותפים:

1. האם תכנית השותפים המבוקשת זמינה באופן עצמאי או במסגרת רשת שותפים?

רוב תכניות השותפים בישראל ובעולם זמינות רק באמצעות רשתות שותפים, בגלל העלויות והתקורות שצריך להשקיע בהקמה ותפעול של רשת שותפים עצמאית.

עם זאת, חלק מתכניות השותפים (לדוגמא תכניות השותפים של אמזון, איביי וזיפי) אינן זמינות במסגרת רשתות שותפים, אלא רק כתכניות שותפים עצמאיות, וחלק אחר זמין גם דרך רשתות שותפים וגם באופן עצמאי (לדוגמא – תכניות השותפים של עלי אקספרס, גירבסט, גיקביינג וכו').

2. האם המיקוד של המשווק הוא בקידום מוצרים מאתר אחד או ממספר אתרים?

משווקים שהמודל העסקי שלהם מבוסס על קידום מוצרים מאתר אחד בלבד, יעדיפו לפעול במסגרת תכנית השותפים העצמאית של אותו האתר.

לעומת זאת, משווקים המקדמים מוצרים או שירותים ממספר אתרים / חברות, יעדיפו פעמים רבות לפעול במסגרת רשת שותפים, על מנת לייעל את העבודה ולצמצם את היקף האדמיניסטרציה (לדוגמא – הפקת מספר גדול של חשבוניות בכל חודש).

3. הצטרפות לתכניות שותפים באופן ישיר מורכבת יותר מאשר באמצעות רשת שותפים

הצטרפות לתכנית שותפים מחייבת בדרך כלל תהליך של מילוי פרטים וקבלת אישור ממנהלי התכנית.

מכיוון שלמנהלי תכנית שותפים עצמאית יש כלים מוגבלים להחליט אם משווק מסויים מתאים לתכנית או לא, תהליך ההצטרפות לוקח בדרך כלל יותר זמן, והסיכוי לקבלת אישור להצטרפות לתכנית נמוך יותר מאשר ברשת שותפים.

4. ברשתות שותפים קל יותר להיחשף לתכניות שותפים חדשות

רוב רשתות השותפים מפרסמות עדכונים שוטפים לגבי תכניות שותפים חדשות, מבצעים מעניינים ומידע מועיל נוסף.

בנוסף, קיימים ברשתות השותפים אנשים המוגדרים "מנהלי שותפים", שתפקידם לעזור לשותפים ברשת למקסם את פוטנציאל המכירות שלהם, באמצעות הכוונה, המלצות על תכניות רלוונטיות, סיוע בבעיות טכניות ועוד.

5. האם יש הבדל בעמלות שניתן לקבל כאשר פועלים במסגרת רשת שותפים לעומת תכנית השותפים העצמאית?

בחלק מתכניות השותפים שזמינות גם באופן עצמאי וגם במסגרת רשתות שותפים, קיימים פערים בשיעורי העמלה המשולמים למשווקים עבור מכירות.

4. למה חברות ואתרי מסחר אלקטרוני משתמשים ברשתות שותפים?

על פי נתוני חברת השיווק Custora, שיווק שותפים אחראי כיום לכ-16% מסך ההזמנות המקוונות בארה"ב, דבר שהופך את שיווק השותפים לאחד מארבעת ערוצי השיווק הגדולים ביותר של אתרי הסחר השונים.

רשתות השותפים מאפשרות לחברות ואתרים לקבל חשיפה רחבה בקרב קהל המשווקים, בעלות שוטפת נמוכה וללא צורך להשקיע כספים בהקמה ובתפעול של תכנית שותפים עצמאית – התשלום הוא רק עבור מכירות בפועל.

5. מהם השיקולים בבחירת רשת שותפים?

הגורמים העיקריים שחשוב לקחת בחשבון בעת ​​בחירת רשת שותפים הם:

1. מספר תוכניות שותפים רלוונטיות החברות ברשת השותפים

תכניות השותפים הכלולות ברשת השותפים הן, כמובן, הגורם הראשון והחשוב ביותר בבחירה להצטרף לרשת שותפים מסוימת.

מעוניינים לשווק מוצרים של אתר מסויים? בדקו באיזו רשת שותפים הוא חבר, והצטרפו אליה.

המיקוד שלכם הוא במכירה של מוצרים ממספר אתרים? ייתכן שעבודה באמצעות רשת השותפים הנכונה תאפשר לכם להצטרף אליהם בצורה קלה ומהירה.

2. קלות קבלת אישור להצטרפות לתכניות שותפים חדשות

לרשתות שותפים שונות יש מדיניות שונה לאישור הצטרפותם של משווקים לתכניות השותפים הכלולות בהן.

בחלק מרשתות השותפים ההצטרפות לתכניות שותפים חדשות קלה ומהירה, ואילו רשתות אחרות בררניות יותר לגבי המשווקים שהן מסכימות לקבל לכל תכנית, כך שיכול בהחלט להיות שברשת אחת תתקבלו לתכנית שותפים מסוימת, בעוד שברשת שותפים אחרת לא תתקבלו לאותה התכנית.

3. ממשק המשתמש

ממשק המשתמש שונה באופן מהותי מרשת שותפים אחת לאחרת, ומומלץ כמובן לעבוד עם רשתות שותפים שממשק השותפים שלהן ידידותי ונגיש לכם.

4. תמיכה טכנית ועסקית

גם בנושא התמיכה הטכנית והעסקית קיימת שונות גדולה בין רשתות השותפים השונות, וקיימת עדיפות לעבודה עם רשתות המספקות כלים טובים לשיווק, בקרת התנועה וההמרות, זיהוי קישורי שותפים שבורים וכו'.

5. איך ומתי משלמת רשת השותפים?

הפרמטר האחרון ברשימה, אבל אחד החשובים בה. ההבדלים בין רשתות השותפים בקשר לתשלומים כוללים:

  • מועד התשלום – בכל רגע לפי בחירת הלקוח / פעם בחודש / שוטף+30 / שוטף+60.
  • אופן התשלום – העברה בנקאית בחו"ל / העברה בנקאית לישראל / פייפל / צ'ק.
  • עמלות – חלק מרשתות השותפים גובות עמלות שיכולות להגיע עד $15 לכל העברה בנקאית, וחלקן האחר לא גובות עמלות על העברות / תשלומים כלל.
  • מטבע התשלום – חלק מרשתות השותפים בחו"ל (וכל רשתות השותפים בישראל כמובן) מאפשרות למשוך את הכספים בשקלים, אך רוב רשתות השותפים בחו"ל מבצעות את התשלומים רק בדולרים / אירו / פאונד.

סיכום

רשתות שותפים יכולות להיות דרך קלה וידידותית לפעילות בתחום שיווק השותפים.

בחירה נכונה של רשת שותפים יכולה להשפיע באופן משמעותי על היקף ואיכות תכניות השותפים הפתוחות בפני המשווק, על הקלות והמהירות לקבלתו לתכניות השונות וכן על תזרים המזומנים השוטף שלו.

לקבלת סיוע ממומחה יזמות ועסקים השאירו פרטים
חזרה לנושא שפספסתם
תוכן עניינים
על המחבר
לקבלת סיוע ממומחה יזמות ועסקים
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
הרשמה לניוזלטר שלנו
פוסטים דומים באותו נושא
בצעו השוואה חכמה
התייעצו עם מומחים