רמת השירות ללקוחות קרנות ההשתלמות נמדדת על ידי משרד האוצר במסגרת מדד שירות קופות הגמל, המיועד לשקף את רמת השירות של בתי ההשקעות ללקוחות.
ניתן למיין ולסנן את הטבלה לפי שם בית ההשקעות או לפי ציון מדד השירות בכל אחד מהפרמטרים. מתחת לטבלה ניתן למצוא הסבר על אופן המדידה של הפרמטרים השונים במדד השירות.
קראו עוד על חשיבותו של מדד השירות בבחירת קרן השתלמות – במדריך קרנות ההשתלמות שלנו.
חברה | ציון מדד שירות כללי | שביעות רצון והמלצת לקוחות | תלונות הציבור | זמני מענה טלפוני |
---|---|---|---|---|
ילין לפידות | 86 | 86 | 90 | 80 |
אינפיניטי | 83 | 83 | 79 | 86 |
אנליסט | 82 | 81 | 82 | 86 |
מגדל מקפת | 77 | 77 | 81 | 71 |
אלטשולר שחם | 76 | 78 | 81 | 58 |
הראל | 75 | 74 | 81 | 66 |
כלל | 74 | 74 | 65 | 96 |
מיטב דש | 73 | 78 | 79 | 30 |
הלמן אלדובי | 73 | 78 | 75 | 30 |
מנורה | 70 | 71 | 64 | 79 |
אקסלנס | 68 | 72 | 75 | 30 |
פסגות | 64 | 71 | 67 | 8 |
ממוצע ענפי | 75 | 77 | 77 | 60 |
[אלפי גולשים נמצאו זכאים לשדרוג התשואה והוזלת דמי הניהול]
איך מחושב מדד שירות קרנות ההשתלמות (קופות הגמל)
א. שביעות רצון והמלצת לקוחות (מהווה 70% מציון מדד השירות הכללי)
בודק את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהטיפול שקיבלו מבית ההשקעות לפניות ובקשות שהגישו אליו, ואת מידת נכונותם של הלקוחות להמליץ על בית ההשקעות.
ב. תלונות הציבור (מהווה 20% מציון מדד השירות הכללי)
מדד המשקף את מספר התלונות המוצדקות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2018, על בתי ההשקעות השונים, בתחום הגמל.
ככל שהציון נמוך יותר – היקף תלונות הלקוחות גבוה יותר.
ג. זמני מענה טלפוני (מהווה 10% מציון מדד השירות הכללי)
מדד המשקף את אחוז השיחות בהן הגיע הלקוח למענה אנושי, בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של בית ההשקעות.
ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות בתוך 3 דקות – הציון של בית ההשקעות גבוה יותר.
[אלפי גולשים נמצאו זכאים לשדרוג התשואה והוזלת דמי הניהול]