חברת הביטוח מגדל השיקה השבוע אפשרות לקבלת הצעה ורכישה מהירה של ביטוח רכב אונליין, בתהליך קצר המתבסס על שתי שאלות בלבד – מספר הרכב וגיל הנהג.
על פי החברה, תהליך הרכישה החדש מתבסס על מודלים של בינה מלאכותית (AI) אשר מנתחים את מאפייני כל הפוליסות שהופקו בחברה מאז שנת 2010, תוך שימוש ביכולות ביג דאטה (Big Data) ייחודיות.
תהליך הקנייה החדש, שנקרא מגדל מאץ' (MATCH) דומה במידה רבה לממשקים הדיגיטליים של חברות הביטוח הדיגיטליות ליברה ביטוח ו-wesure, והוא ידידותי למדי, אך עדיין נדרשת במהלכו הזנה של נתונים אישיים כמו שם, מספר טלפון, כתובת מייל וכו'.
לאחר השלמת רכישת הביטוח, חברת מגדל, שממצבת את עצמה כחברה המבוססת על שיתוף פעולה עם סוכני הביטוח, תעביר את הלקוח לטיפולו של אחד מסוכני החברה ולא תיתן ללקוח שירות באופן ישיר.