אתר אמזון (amazon.com) צפוי בקרוב לאפשר ללקוחות מישראל להחזיר מוצרים שנרכשו באתר, בחינם.
ניתן להחזיר פריטים חדשים ובלתי פתוחים, שנרכשו מאמזון עצמה, תוך 30 ימים מיום המסירה, ולקבל החזר כספי מלא על הרכישה.
איך עובדת החזרת מוצרים באתר אמזון?
- נכנסים לאיזור ההחזרות באתר אמזון.
- בוחרים את הפריט אותו רוצים להחזיר, אמצעי ההחזרה והאם רוצים פריט אחר או החזר כספי.
- יש לארוז את הפריט והניירת הרלוונטית להחזרה, בצורה מאובטחת, באמצעות אריזת המוצר המקורית, או באמצעות חבילה יציבה, כאשר הפריט מוגן באמצעות ניילון בועות או נייר עיתון.
- יש להכניס לאריזה את כל הניירת הרלוונטית להחזרה, כולל תווית ההחזרה שקיבלתם עם החבילה.
- על האריזה יש להדביק את מדבקות ההחזרה המיוחדות שקיבלתם עם הפריטים, לאחר מילוי הטופס המתאים.
- את החבילה ניתן לשלוח בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק של מנטה, והן יאספו על ידי DHL. ייתכן שתופעל גם אפשרות לאיסוף החבילה באמצעות שליח, ללא עלות.
איך מחזירים מוצרים באמצעות אפליקציית אמזון?
תהליך החזרת המוצרים באמצעות אפליקציית אמזון דומה לתהליך באתר האינטרנט, וכולל בחירה של הפריט אותו רוצים להחזיר, לחיצה על "Return or replace items", ובחירה של אמצעי השליחה.