מדד שירות – קופות גמל – 2018

מדד שירות קופות הגמל הוא מדד של משרד האוצר, המיועד לשקף את רמת השירות של בתי ההשקעות ללקוחות קופות הגמל, ומתעדכן אחת לשנה.

ניתן למיין ולסנן את הטבלה לפי שם בית ההשקעות או לפי ציון מדד השירות בכל אחד מהפרמטרים. מתחת לטבלה ניתן למצוא הסבר על אופן המדידה של הפרמטרים השונים במדד השירות.

קראו עוד על חשיבותו של מדד השירות בבחירת קופת גמל – במדריך קופות הגמל שלנו.

חברהציון מדד שירות כללישביעות רצון והמלצת לקוחותתלונות הציבורזמני מענה טלפוני
ילין לפידות86869080
אינפיניטי83837986
אנליסט82818286
מגדל מקפת77778171
אלטשולר שחם76788158
הראל75748166
כלל74746596
מיטב דש73787930
הלמן אלדובי73787530
מנורה70716479
אקסלנס68727530
פסגות6471678
ממוצע ענפי75777760

איך מחושב מדד שירות קופות גמל

א. שביעות רצון והמלצת לקוחות (מהווה 70% מציון מדד השירות הכללי)

בודק את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהטיפול שקיבלו מבית ההשקעות לפניות ובקשות שהגישו אליו, ואת מידת נכונותם של הלקוחות להמליץ על בית ההשקעות.

ב. תלונות הציבור (מהווה 20% מציון מדד השירות הכללי)

מדד המשקף את מספר התלונות המוצדקות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2018, על בתי ההשקעות השונים, בתחום הגמל.

ככל שהציון נמוך יותר – היקף תלונות הלקוחות גבוה יותר.

ג. זמני מענה טלפוני (מהווה 10% מציון מדד השירות הכללי)

מדד המשקף את אחוז השיחות בהן הגיע הלקוח למענה אנושי, בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של בית ההשקעות.

ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות בתוך 3 דקות – הציון של בית ההשקעות גבוה יותר.

לשיחת ייעוץ עם מתכנן פיננסי מלאו פרטים:

[אלפי גולשים הצליחו לשדרג את התנאים שלהם ולחסוך אלפי ש"ח]

לקבלת סיוע ממומחה קופות גמל השאירו פרטים
חזרה לנושא שפספסתם
תוכן עניינים
על המחבר
לקבלת סיוע ממומחה קופות גמל
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
הרשמה לניוזלטר שלנו
פוסטים דומים באותו נושא
בצעו השוואה חכמה
התייעצו עם מומחים

למה שלא תרוויחו יותר?

אלפי גולשים נמצאו זכאים לשדרוג התשואה והוזלת דמי הניהול בקופה שלהם.

 לבדיקת זכאות מלאו את הטופס: