חברת המחקר הצרכני MiQ פרסמה את נתוני סקר ציפיות הצרכנים לעונת החגים 2019, אשר תכלול את בלאק פריידי 2019, סייבר מאנדיי 2019, יום הרווקים הסיני וכמובן – הימים שלפני חג המולד עצמו.
ממצאי הסקר מראים שהקטגוריות שצפויות לרכז את היקפי המכירות הגדולים ביותר (בכסף) הן: אופנה, מוצרי אלקטרוניקה ו… תכשיטים.
היקפי המכירות בעונת החגים של 2019 צפויים לגדול בכ-4% לעומת שנת 2018, ולעמוד על כ-730 מיליארד דולר.
האתרים הגדולים יובילו את עונת החגים?
גם חברת המחקר eMarketer מפרסמת את התחזיות שלה לעונת החגים 2019, ומראה בניתוח מרתק את נתח השוק הצפוי לאתר אמזון מקרב סך המכירות בארה"ב.
בהתאם לניתות של eMarketer, חודש נובמבר, הכולל את בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, הוא דווקא החודש החלש ביותר בשנה מבחינת נתח השוק של אמזון, ואילו חודש דצמבר הוא החזק ביותר (לצד חודש יולי בו מתקיים אמזון פריים דיי).