זו כבר הפכה להיות מסורת – יום הרווקים הסיני 2021 שבר את שיאי המכירות של השנים הקודמות, עם היקף מכירות בלתי נתפס של 139 מיליארד דולר באתרי קבוצות הסחר המקוון הגדולות בסין – עלי באבא ו-JD.com.
עלי באבא דיווחה על היקף מכירות כולל באתרי הקבוצה בסך של כ-540.3 מיליארד יואן (84.54 מיליארד דולר), זינוק של יותר מ-8% לעומת 498.2 מיליארד יואן בשנה שעברה. נתוני המכירות מתייחסים ל-11 הימים שמתחילת חודש נובמבר ועד ה-11.11.
קבוצת JD, המתחרה הגדולה של עליבאבא ומצטרפת חדשה יחסית למבצעי יום הרווקים הסיני, דיווחה על היקף עסקאות כולל באתרי החברה בסך של כ-349.1 מיליארד יואן (54.6 מיליארד דולר), עלייה של 28% לעומת 271.5 מיליארד יואן בשנה שעברה.
מדובר, אמנם, בנתונים פנומנליים, אך קצב הגידול בהיקפי המכירות ירד לעומת השנים הקודמות, בין היתר בגלל גישת האחריות החברתית שמנסים לאמץ בקבוצת עלי באבא, בעקבות ביקורת הולכת וגוברת על השפעתה של פעילות הקבוצה על הסביבה.
קראו את המדריך השלם שלנו על יום הרווקים הסיני.