חברת המחקר Internet Retailer פרסמה הערכה לנתוני המכירות באתר אמזון במהלך 2 ימי המבצעים של אמזון פריים דיי 2019, המציגה גידול משמעותי של 71% לעומת נתוני המכירות ביום המבצעים בשנה הקודמת.
היקף המכירות המוערך בכלל אתרי אמזון ברחבי העולם עמד על 7.16 מיליארד דולר, לעומת היקף מכירות מוערך בשנת 2018, שעמד על 4.19 מיליארד דולר.
ההערכה תואמת במידה מסוימת את הנתונים שפרסמה אמזון עצמה, לפיהם נמכרו במהלך אמזון פריים דיי 2019 175 מיליון פריטים, גידול של 75% לעומת מספר הפריטים שנמכרו בפריים דיי 2018.
בנוסף, מעריכים ב-Internet Retailer שגם החברות המתחרות לאמזון, שהשיקו מבצעים משלהן במהלך יולי 2019, ראו גידול משמעותי של כ-68% בהיקפי המכירות שלהן.