יום הרווקים הסיני 2019 שבר, כצפוי, את שיאי המכירות של השנים הקודמות, עם היקפי מכירות בלתי נתפסים באתרים הסיניים המובילים.
קבוצת עליבאבא, היוזמת והמובילה הבלתי רשמית של חגיגת המבצעים מדווחת על היקף מכירות של 38.4 מיליארד דולר במהלך 24 השעות של ה-11/11, גידול של כ-26% לעומת שנת 2018.
לצידה מדווחת גם קבוצת JD הסינית, המתחרה הגדולה של עליבאבא, על היקף מכירות מדהים של 25.6 מיליארד דולר.
על פי עליבאבא, הגידול המרשים בהיקפי המכירות מוסבר, בין היתר, בעקבות הרחבת קהל הלקוחות של החברה לאיזורים הכפריים של סין, שהוסיף לחברה ביום הרווקים 2019 כ-100 מיליון קונים חדשים.
בנוסף, ניתן להעריך שכניסתה של עליבאבא לקטגוריות חדשות של מוצרים בסכומים גבוהים – רכבים, דירות, שירותי שיפוץ וכו' – תרמה גם היא את חלקה להגדלת היקף ההכנסות.
קראו את המדריך השלם שלנו על יום הרווקים הסיני.