המגזין הפופולרי של אתר האופנה אסוס (asos.com) נסגר לאחר 12 שנים של פעילות, בעקבות ירידה ברווחיות החברה.
מגזין הסתיו של אסוס שיצא לאחרונה, יהיה האחרון שתוציא אסוס, כך עדכן ביום רביעי דובר החברה, בעקבות שינויים בהרגלי הצרכנים, ומתוך רצון להתמקד ב"ערוצים ובמדיה המשמעותיים ביותר ללקוחות בגילאי ה-20".
מגזין אסוס הוקם בשנת 2007 כפרסום חינמי למנויי "אסוס פרמייר" בבריטניה, וכלל לאורך השנים סגל מרשים של כוכבי שער, כולל ג'ניפר לורנס, טיילור סוויפט ופירנצה וולש.
על פי פרסומי אסוס, הגיע מגזין אסוס ליותר מ-700,000 קוראים בחודש פברואר 2018, נתון שהפך אותו לאחד המגזינים המובילים בבריטניה, לפני קוסמופוליטן בריטניה, גרציה ו"ווג" הבריטי.
ההחלטה לבטל את מגזין אסוס מגיעה על רקע הירידה ברווחי החברה, אשר צנחו ב-68% אחוז ב-12 החודשים שהסתיימו באוגוסט 2019, ואחרי ירידה של כ-40% בשווי המניה בשנת 2018.
לחצו כאן למדריך המלא על קנייה באתר אסוס וקופונים לקנייה באתר.