חברת מחקר הצרכנות פורסטר (Forrester) מעריכה שענקית המכירות הסינית עליבאבא תגיע ביום הרווקים הסיני 2019 להיקף מכירות של $37 מיליארד, גידול של כ-20% לעומת היקף המכירות של החברה ביום הרווקים 2018 שעמד על 30.8 מיליארד דולר.
יום הרווקים הסיני 2019 יימשך 48 שעות, בדומה ליום הרווקים 2018, בתאריכים 11-12 בנובמבר. על פי פורסטר, מקורות הגידול המוערך בהיקף המכירות יהיו, בין היתר:
- ריבוי הנחות ומבצעים שקשה להבין ולעקוב אחריו – אתרי קבוצת עליבאבא ואתרי קניות סיניים נוספים, מתאפיינים השנה בעומס מידע גדול, עם מגוון עצום של מבצעים, קופונים ומשחקי קופונים, אשר יוצרים מודלים שונים לתמחור ומקשים על הצרכנים למצוא את המבצעים הטובים ביותר.
- הרחבת מגוון קטגוריות המוצרים למכירה אונליין – עליבאבא מרחיבה באופן שוטף את סוגי המוצרים שניתן לרכוש באתרי הקבוצה – כניסה לקטגוריות כגון רכבים, דירות, עיצוב פנים ועוד.
- לייב סטרימינג – האתרים הסיניים הגדולים ילוו את ימי המבצעים בשידור שוטף של המכירות והמבצעים, כולל הופעה של טיילור סוויפט, טרנד שכבש את הקהל הסיני בחודשים האחרונים. בשידור החי הראשון של המותג שיאומי, לדוגמא, צפו יותר מ-200 אלף צופים מקוונים.
בהתאם להערכות הללו, היקף מכירות עליבאבא ביום הרווקים הסיני 2019 צפוי להיות גדול יותר מסך היקף המכירות המקוונות של כל אתרי המכירות האמריקאים בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי יחד, שצפוי לעמוד על 29 מיליארד דולר.