איגוד הקמעונאות הלאומי של ארה"ב (NRF – The National Retail Federation) פרסם תחזית עדכנית לעונת החגים הקרובה, אשר לפיה יגדל היקף המכירות ב-3.8%-4.2%, להיקף כולל של כ-730 מיליארד דולר.
התחזית המעודכנת של ה-NRF נמוכה יותר מהערכות קודמות אשר דיברו על גידול של כ-5% ומושפעת, בין היתר, מאווירת חוסר הוודאות בשווקים הגלובליים נוכח מלחמות הסחר בין ארה"ב, סין, אמריקה הלטינית ואירופה.
עונת החגים מתקיימת באופן מסורתי בחודשים נובמבר ודצמבר, וכוללת ימי מכירות משמעותיים כגון: בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים וימי המכירות שסביב חג המולד.
באיגוד הקמעונאים הלאומי האמריקאי מתייחסים בתחזית המעודכנת למגמת פשיטות הרגל בקרב חלק מרשתות הקמעונאות האמריקאיות, ומדגישים כי הגידול בהיקף המכירות לא יהיה "אוניברסלי", כאשר הרשתות שיגדלו יהיו בעיקר אלה שמשקיעות בשרשראות האספקה שלהן, ובהפיכת תהליך הרכישה לנוח ככל האפשר.
על פי נתוני איגוד הקמעונאים הלאומי, היקף המכירות הקמעונאיות בעונת החגים גדלו בממוצע ב-3.7% בחמש השנים האחרונות, כאשר הגידול בעונת החגים של 2018 היה נמוך במיוחד ועמד על 2.8% בלבד.