אתר עלי אקספרס יתחיל בימים הקרובים לאחד קניות שונות שמבצעים לקוחות מישראל לחבילה אחת, מהלך שצפוי לשפר את חוויית הלקוח הישראלי בקנייה באתר, ולצמצם את הצורך בביקורים חוזרים ונשנים בסניפי הדואר.
על פי דיווח של דואר ישראל, חברת הלוגיסטיקה של עלי באבא, צ'איינאו (Cainiao), המבצעת בשיתוף עם דואר ישראל את המשלוחים מאתר עלי אקספרס, החלה לקראת יום הרווקים הסיני, בפיילוט שבמסגרתו יאוחדו משלוחים שנרכשו בחנויות שונות באתר.
המשלוחים יישלחו ללקוחות בישראל באריזה אחת, ויימסרו באמצעות דואר ישראל ב-1,400 נקודות ברחבי הארץ.
איחוד המשלוחים יתבצע רק עבור משלוחים שהערך הכספי שלהם נמוך מ-75 דולר, על מנת שלא לעבור את תקרת הפטור ממע"מ.
לאחר איחוד החבילות שיתבצע בסין, תקבל החבילה מספר מעקב חדש, אשר יישלח ללקוחות באמצעות המייל.
איחוד המשלוחים מעלי אקספרס יצמצם את הצורך של הלקוחות להגיע לסניפי הדואר פעמים רבות, וצפוי להקטין את מספר החבילות שהולכות לאיבוד.